نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

دوربین مداربسته تحت شبکه چیست:

 

 

 

در چند سال اخیر تعداد بسیار زیادی از دوربین های تحت شبکه وارد بازار شده اند و از آنها در بسیاری از پروژه های امنیتی و سیستم های نظارتی

استفاده وسی دی های آموزش نصب دوربین مدار بسته شده است.

 

 

در این میان نشریات و مجله های تجاری نیز با اشتیاق و علاقه ایی وصف ناپذیر بخش های مهمی از انتشارات خود را بررسی،معرفی آخریت تکنولوژی ها و دوربین های موجود در بازار ،اختصاص داده اند .

 

 

با وجود تمام این تلاش ها از طرف نشریات و مجلات مذکور هرچند شاید برای بعضی از کاربران و مشتریان خاص سیستم های نظارتی یک دید کلی در زمینه ی دوربین های مدار بسته تحت شبکه ایجاد شده باشد،اما همچنان نگرانی هایی در این زمینه گریبان گیر بسیاری از کاربران عادی است .

 

دلیل دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد و آن هم توضیح و بیان بی مورد بسیاری از مسائل نامربوط،تحت عنوان دوربین های تحت شبکه است.

 

و به همین دلیل بسیاری از جست و جو ها برای مشخص کردن این که یک محصول برای کاربرد های امنیتی حرفه ایی مناسب است یا خیر؟ به پاسخ قانع کننده ای نمی انجامد.

 

در پاسخ به مشکلات و سوالات مطرح شده باید گفت این مشکل تنها برای بخش های خاصی از سیستم های مبتنی بر دوربین های تحت شبکه مطرح نیست بلکه در مورد درک صحیح از کلیت سیستم نیز مشکلات مشابهی وجود دارد .

 

آیا واقعا یک نظارت تصویری پیچیده با استفاده از یک سیستم نظارتی گران قیمت ،کاری قابل توجیه و عاقلانه است؟

 

محدودیت های یک سیستم درست هنگامی که خطاهای سیستم نظارت تصویری از حد و مرز مجاز خود خارج می شود به صورت ناگهانی افزایش می یابد.

 

آیا در محیط تحت نظارت یک سیستم مدیریت نظارت تصویری مناسب وجود دارد که کاربر بتواند به خوبی و با سرعت به محتویات تصاویر ضیط شده دسترسی داشته باشد؟

 

آیا می توان همه ی تصاویر ضبط شده توسط تعداد زیادی از دوربین های موجود در سیستم نظارت را ذخیره کرد و در صورت لزوم دوباره آنها را پخش کرد؟

 

آیا کیفیت تصاویر ضبط شده کافی است و آیا مراحل آموزش دوربین مدار بسته برای افراد و  آیا کل سیستم نظارت تصویری از قابلیت اطمینان لازم برخوردار است؟

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: